Selecció de podcasts

99% Invisible

Canal de podcast que tracta sobre l'arquitectura i el disseny inadvertits que donen forma al nostre món.

BrandStocker

Podcasts amb la finalitat de fomentar i difondre les bondats del branding i la cultura de marca en castellà. Ho fan a través d'opinions i xerrades amb professionals però, sobretot, investigant i analitzant l'origen de moltes de les marques amb història que ens envolten.

Clever

El disseny és universal. Tots vivim i treballem en el món construït, i cada objecte, sistema i entorn al món construït ha estat dissenyat. Clever és un podcast sobre disseny. Bé, en realitat, també tracta sobre dissenyadors.

DEMENTES

Aquesta és la pàgina de podcasts de Diego Barrazas, emprenedor, estrateg de negocis, consultor i creatiu obsessionat amb ajudar a altres persones a assolir el seu potencial.

Design Matters

És el primer podcast del món sobre disseny i investigació sobre l'ampli món de la cultura creativa. Conté extenses converses amb dissenyadors, escriptors, artistes, curadors, músics i altres figures destacades del pensament contemporani.

Diseño Cha Cha Chá

Un podcast sobre disseny i tecnologia on en cada episodi ofereixen l'oportunitat de compartir la seva història a hispans.

Don Serifa

És un newsletter i podcast de tipografia editat per Pedro Arilla.

Dúplex Ràdio

Cita amb el món del disseny i la cultura visual, aborda notícies i reportatges d'àmbit nacional i internacional

OFN Podcast

Bloc sobre el món del disseny, sobretot gràfic, però també audiovisual, amant de la il·lustració, de les bones tipografies, i una mica, però molt poc de producte.

Redio Podcast

Podcastejant des de les trinxeres del disseny internacional, els membres de la Red (Reunió d'empreses de disseny espanyol) lluiten per aconseguir la pole position. Presentat per Juan Mellen.

The Collective Podcast

Ofereix episodis quinzenals de debats entretinguts, informatius i honestos amb líders creatius de la indústria de tot el món.

"Trazos" FAUD UNMDP

El programa de ràdio Trazos, és el programa de la Facultat d'Arquitectura, Urbanisme i Disseny de la Universitat Nacional de Mar del Plata.

Your Creative Push

Your Creative Push és l'inspirador podcast que t'impulsa a perseguir la teva passió creativa, sigua quina sigua aquesta passió.