MOOCS

Selecció de Moocs (Cursos masius d'accés obert) de les principals plataformes d'interés per als estudiants d'Enginyeria del Disseny.

Moocs UPVX

Cursos impartits per profesors de la UPV. Alguns dels cursos de la plataforma son convalidables per crèdits.

Moocs EdeX

Plataforma fundada per l'Institut Tecnològic de Massachusetts (MIT) i la Universitat de Harvard, en ella trobaràs cursos impartits per institucions acadèmiques de tot el món. Quan superes el curs, tens la posibilitat d'obtindre'n un certificat de superació emès per la institució responsable, previ pagament.

Moocs Miríadax

Miríadax  ofereix cursos MOOC d'universitats e institucions iberoamericanes, per la qual cosa la major part de la seua oferta s'imparteix en castellà. Igual que en EdeX, pots certificar el teu curs, una vegada superat, pagant l'import de certificació.

Moocs de Coursera

Plataforma creada i desenvolupada per acadèmics de la Universitat de Stanford, ofereix cursos no solament d'Universitats i institucions acadèmiques, sinó també d'empreses. Igual que en les plataformes anteriors, la realització de la majoria dels cursos és gratuïta, però la seua certificació és de pagament.