NORMATIVA I LEGISLACIÓ

Selecció de pàgines web en les que podràs trobar la normativa i legislació d'aplicació al sector de l'energia, l'electricitat i l'electrònica.

Normas i Estàndards:

AENORMAS

Portal de consulta en línia  i visualització de normes UNE del catàled AENOR, així com normes europees i les seues actualitzacions. Per consultar aquesta base de dades has d'estar connectat a la xarxa upv.

ASTM Compass

Portal que proporciona accés als continguts de l'American Society for Testing and Materials, inclou: normes, formació, consultes d'enginyeria, traduccions i més, amb una actualització diaria.

CENELEC

Normativa aprovada per l'European Committee for Electrotechnical Standarization

IEC Catalog

Catàleg de normes de la International Electrotechnical Commission (IEC). Publica normativa sobre electricitat, electrònica i materies relacionades.

IEEEXplore

Base de dades de l'Institute of Electric and Electronic Engineers (IEEE) que arreplega, entre d'altres tipus de documents, els estàndards publicats per l'institut.

Legislació:

Codis electrònics BOE

Cada codi electrònic inclou una recopilació de la legislació estatal vigent en la matèria corresponent, descarregable en format pdf i epub.

En l'apartat Energia trobaràs els codis corresponents a:

Energía

• Codi de l'Energía Elèctrica
  • Codi del Gas
  • Codi del Petroli
  • Codi de Seguretat Nuclear
  • Reglament electrotècnic per a baixa tensió i ITC

EUR-Lex

Portal de legislació de la Unió Europea

Cerca de legislació europea sobre electricitat i electrònica

Recopilació de legislació industrial de la Biblioteca d'Industriales

Recopilació de legislació industrial d'àmbit estatal i autonòmic elaborada per la Biblioteca de la ETSII