CONCURSOS I PREMIS

Premios ADCV

L'Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana concedeix, cada dos anys, aquests guardons al millor disseny. El principal objectiu d'aquest reconeixement és distingir l'excel·lència en els camps de disseny gràfic, producte, espais i nous mitjans. La trajectòria dels premis, celebrats durant 10 anys, ho avala com un esdeveniment de referència dins del panorama de les indústries creatives de la Comunitat Valenciana.

Premios Nacionales de Innovación y Diseño

L'objectiu dels Premis Nacionals d'Innovació i de Disseny és distingir a aquelles persones i entitats (institucions i organitzacions) que han fet de la innovació un element indispensable en el desenvolupament de la seua estratègia professional i del seu creixement empresarial.

Concurso Internacional de Diseño Industrial del Mueble CETEM

L'objectiu principal del Concurs Internacional de Disseny Industrial del Moble de CETEM és promoure l'acostament entre dissenyadors industrials i empreses, la qual cosa permet fomentar la cultura del Disseny Industrial en el Sector del Moble per a demostrar la seua importància en el procés d'innovació i la seua considerable contribució a l'èxit industrial; a més de la promoció de la qualitat en el mobiliari. Amb dues categories de participació, una per a professionals i una altra per a estudiants, aquest és l'únic concurs de disseny que premia tant el disseny conceptual com el seu desenvolupament necessari per a la construcció d'un prototip real.

Premios ADI-FAD

ADI-FAD, l'Associació de Disseny Industrial del Foment de les Arts i del Disseny, és una associació privada, independent i sense ànim de lucre, amb seu a Barcelona. És un dels centres de referència del disseny industrial a Europa gràcies a la seua constant tasca de promoció de la cultura creativa a través d'exposicions, xarrades professionals, premis i esdeveniments.

ADIFAD organitza els prestigiosos Premios Delta de Diseño Industrial, les Medallas ADI para proyectos de fin de carrera d'estudiants de disseny i els Premios ADI Cultura, a la cultura del disseny.

Premios Habitácola

Els PREMIS HABITÁCOLA, impulsats per ArquinFAD, van ser creats l'any 1987 amb l'objectiu de promoure la reflexió sobre els nous marcs teòrics en els àmbits del disseny i de l'arquitectura, i debatre, conjuntament amb les escoles, solucions i punts de vista innovadors en relació amb els diferents temes d'interès social proposats en cada convocatòria.

Premios ADG Laus

Cada any els Premis ADG Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual reconeixen els millors projectes en més de 50 apartats de cinc categories: Disseny Gràfic, Digital, Publicitat, Audiovisual i Estudiants. Els Laus promouen el disseny, projecten la seua importància cultural i econòmica per a la societat, i donen suport a l'entorn professional.

Concurso Andreu World

Concurs internacional de disseny de mobiliari per a professionals i estudiants de disseny, sense límit d'edat.

European Design Awards

Des de 2007, un grup de persones, compost per editors, periodistes, editors i acadèmics, es reuneixen anualment per a reunir, avaluar i reconèixer els millors exemples de disseny de comunicació en el nostre continent.

Reddot Design Award

El Premi de disseny Xarxa Dot és un dels guardons de disseny més importants del món. L'objectiu del premi és reconèixer la qualitat i innovació de dissenyadors i fabricants en la creació de nous productes domèstics i professionals

Premios CLAP

Els premis CLAP són els premis internacionals de Disseny Industrial i Disseny Gràfic, que permeten als estudis, agències, oficines i professionals independents, mesurar-se amb els seus parells de tota Iberoamèrica.

Fedrigoni top award

Els premis reconeixen el prestigi internacional de projectes produïts amb paper Fedrigoni. Abasta cinc categories: Llibres, Publicacions Corporatives, Etiquetes, Envasos, Impressió Digital HP **Indigo.