Blos / Webs

Selecció de blogs i webs dedicats a l'electricitat i l'electrònica

Arduino. Web oficial

Casadomo

Portal dedicat a la domòtica  i les vivendes inteligents.

Directorio de la Energía

Directori de fonts d'informació sobre energia elaborat pel Foro de la Industria Nuclear Española.

DYOR: Do Your Own Robot

DYOR és un paquet educatiu creat per professors i estudiants l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny (ETSID) de la Universitat Politècnica de València (UPV) amb el propòsit de ser implementat com una activitat dins del currículum de Secundària, Formació Professional i tallers de robòtica, però també per a ser usat per a persones autodidactes capaces de fer el seu propi robot i aprendre les bases de l'Enginyeria.

eFunda: Engineering Fundamentals

Web amb informació sobre els fonaments de l'enginyeria (matemàtiques, processos, materials, fórmules...).

Electrical4u

Portal de recursos per a l'ensenyament i aprenentatge de les enginyeries elèctrica i electrònica.

Engineer online

Portal europeu amb informació rellevant per a les diferents branques de l'enginyeria.

Energías renovables

Web sobre energies renovables, aplicacions, usos, novetats del sector.

ePanorama

Acurada recopilació d'enllaços sobre productes electrònics en la web. El contingut es renova contínuament perquè la informació siga nova i útil als professionals de l'electrònica, estudiants i afeccionats.

IEEE Spectrum

Portal web coordinat pel IEEE (Institut of Electrical and Electronic Engineers) en el qual s'exposen les principals notícies i novetats del sector.

Ingenieros.es

Portal col·laboratiu amb informació interessant per a enginyers de parla hispana. Contens normativa, catàlegs comercials, informació sobre jornades i cursos, ofertes d'ocupació, etc.

Infoplc

Portal dedicat a l'automatització industrial. Ofereix les últimes novetats del sector i permet, a més, accedir a una gran quantitat de recursos, manuals, tutorials, exemples i guies que faciliten l'aprenentatge de totes les disciplines que conformen l'automatització industrial: autòmats, PLC, controladors, variadors, freqüència, etc.

Khan Academy

Khan Academy ofereix exercicis de pràctica, vídeos instructius i un panell d'aprenentatge personalitzat que permet als alumnes aprendre al seu propi ritme, dins i fora del saló de classes. Abordem les matemàtiques, la ciència, la programació de computadores, la història, la història de l'art, l'economia i més.